Digitalisasi Promosi Produk UKM Bunga hiasan “Rosy” Melalui Website Dalam Upaya Meningkatkan Penjualan

Usaha Kecil Menengah (UKM) seringkali masih menggunakan media konvensional untuk memasarkan produk-produk yang dihasilkannya, termasuk dalam hal ini UKM Bungahiasan.Rosy yang terletak di Kota Bandung, Jawa Barat. Sejauh ini, UKM Bungahiasan.Rosy memanfaatkan media sosial untuk memasarkan produk-prod...

全面介绍

Saved in:
书目详细资料
Main Authors: Widaningsih, Sri, Mustikasari, Ati, Rahim, Abdurrahman
格式: UMS Journal (OJS)
语言:eng
出版: Universitas Muhammadiyah Surakarta 2023
主题:
在线阅读:https://journals2.ums.ac.id/index.php/abditeknoyasa/article/view/425
标签: 添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!