Digitalisasi Promosi Produk UKM Bunga hiasan “Rosy” Melalui Website Dalam Upaya Meningkatkan Penjualan

Usaha Kecil Menengah (UKM) seringkali masih menggunakan media konvensional untuk memasarkan produk-produk yang dihasilkannya, termasuk dalam hal ini UKM Bungahiasan.Rosy yang terletak di Kota Bandung, Jawa Barat. Sejauh ini, UKM Bungahiasan.Rosy memanfaatkan media sosial untuk memasarkan produk-prod...

Cijeli opis

Spremljeno u:
Bibliografski detalji
Glavni autori: Widaningsih, Sri, Mustikasari, Ati, Rahim, Abdurrahman
Format: UMS Journal (OJS)
Jezik:eng
Izdano: Universitas Muhammadiyah Surakarta 2023
Teme:
Online pristup:https://journals2.ums.ac.id/index.php/abditeknoyasa/article/view/425
Oznake: Dodaj oznaku
Bez oznaka, Budi prvi tko označuje ovaj zapis!