PERGULATAN IDENTITAS KULTURAL ANTARA FASTFOOD DAN KUDAPAN
This article aims to identify a society’s identity though its culinary aspect. Nowdays,fastfood has been favourite food dominating traditional one. Youth generationpriorities fastfood than traditional food because they regard it more prestigious.Thisphenomenon can not be separated from the uses of M...
保存先:
第一著者: | Arifin, Ferdi |
---|---|
フォーマット: | UMS Journal (OJS) |
言語: | eng |
出版事項: |
Universitas Muhammadiyah Surakarta
2017
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://journals.ums.ac.id/index.php/humaniora/article/view/3640 |
タグ: |
タグ追加
タグなし, このレコードへの初めてのタグを付けませんか!
|
類似資料
-
IDENTITY BUILDING OF ASIAN INDIANS IN AMERICAN SOCIETY
著者:: Haryanti, Yanti
出版事項: (2018) -
WOMEN IDENTITY IN TAHMIMA ANAM’S THE BONES OF GRACE: STRUGGLE AGAINST PATRIARCHY
著者:: Fadriansyah, Naufal, 等
出版事項: (2024) -
NASIONALISME DARI PERSPEKTIF FOUNDING FATHER (SEBUAH ANALISIS PSIKO-HERMENEUTIK)
著者:: Alfaruqy, Muhammad Zulfa
出版事項: (2022) -
RUANG SISWA SEBAGAI MEDIA PEMBELAJARAN MATEMATIKA PADA MASA PANDEMI DI SMP NEGERI 3 PANGKALPINANG
著者:: Widyani, Fitri Anggi, 等
出版事項: (2021) -
BUDAYA HARI JUMAT SEBAGAI SARANA PENDIDIKAN KARAKTER DI SMK NEGERI 6 SURAKARTA
著者:: Lidiatanti, Anggita Ratih, 等
出版事項: (2023)