PENGARUH PEMAHAMAN NASABAH TENTANG DIVERSIFIKASI PRODUK DAN KUALITAS JASA PELAYANAN KREDIT TERHADAP KEPUASAN KONSUMEN PADA BAITUL MAL WAT TAMWIL (BMT) AN-NAAFI BOYOLALI
Tidak ada
Sábháilte in:
Príomhchruthaitheoir: | KUMORO , DWI FERDIYATMOKO CAHYA |
---|---|
Formáid: | Tráchtas |
Teanga: | English English |
Foilsithe / Cruthaithe: |
2010
|
Ábhair: | |
Rochtain ar líne: | https://eprints.ums.ac.id/8610/ |
Clibeanna: |
Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!
|
Míreanna comhchosúla
Míreanna comhchosúla
-
PAS (Pedoman Akuntansi Syariat) Panduan praktis opera-sional Baitul Mal wat tamwil (BMT)
de réir: PAS ..
Foilsithe / Cruthaithe: (1999) -
Manajemen baitul maal wa tamwil (BMT)
de réir: RIDWAN, Muhammad
Foilsithe / Cruthaithe: (2005) -
PERANAN BAITUL MAAL WAT TAMWIL (BMT) “SURYA” TERHADAP PEMBERDAYAAN SEKTOR PEREKONOMIAN MASYARAKAT DI KLATEN
de réir: YUNITASARI, VERA DWI
Foilsithe / Cruthaithe: (2011) -
Peran Pembiayaan Mudharabah dalam Pengembangan Kinerja Usaha Mikro pada BMT (Baitul Maal Wat Tamwil)
de réir: Dewi, Ernanda Kusuma, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2018) -
ANALISIS KINERJA KARYAWAN DI BAITUL MAAL WAT TAMWIL ”RAMA” SALATIGA
de réir: SUKERI , SUKERI
Foilsithe / Cruthaithe: (2011)