ANALISIS FAKTOR-FAKTOR YANG MEMPENGARUHI MINAT BELI KONSUMEN PADA MINIMARKET DI KECAMATAN BANJARSARI KOTA SURAKART
The purpose of in this research is to analyze factors influencing consumer in choosing Mini Market as place of going shopping consumer market in district of Banjarsari Surakarta the year 2011. Population which will be checked is all public in Kecamatan Banjasari Surakarta which is consumer market i...
Saved in:
Main Author: | Budiningtyas, Fitria Sari |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English English English English English English English |
Published: |
2011
|
Subjects: | |
Online Access: | https://eprints.ums.ac.id/13255/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
FAKTOR-FAKTOR YANG MEMPENGARUHI MINAT BELI
KONSUMEN PADA MINIMARKET ALFAMART
(Cabang Garudamas Surakarta)
by: Alfionita, Meliza
Published: (2011) -
ANALISIS FAKTOR-FAKTOR YANG MEMPENGARUHI
PRODUKSI KACANG TANAH DI INDONESIA
TAHUN 1985 - 2005
by: RAHMAWATI, FITRIA
Published: (2006) -
ANALISIS FAKTOR-FAKTOR YANG MEMPENGARUHI KONSUMEN DALAM MELAKUKAN PEMBELIAN DI SUPERMARKET GORO ASSALAAM
by: SULTHONI, M.A. AZIS
Published: (2007) -
FAKTOR-FAKTOR YANG MEMPENGARUHI TINGKAT KEPUASAN KONSUMEN TOSERBA LESTARI BARU DI KABUPATEN SRAGEN
by: PURWANTO, BAYU DWI
Published: (2007) -
ANALISIS FAKTOR – FAKTOR YANG MEMPENGARUHI KEPUTUSAN KONSUMEN DALAM PEMBELIAN PRODUK SARIAYU DI WILAYAH KECAMATAN WONOSARI KLATEN
by: Rahmawati, Septri Anita
Published: (2006)