PENGARUH STRUCTURAL ASSURANCE DAN PERCEIVED REPUTATION TERHADAP TRUST PENGGUNA INTERNET DI SISTEM E-COMMERCE (Survei Pada Pelanggan E-Commerce Di Wilayah Surakarta)
Tujuan ditulisnya penelitian ini adalah sebagai berikut:1)untuk menganalisis pengaruh structural assurance terhadap trust pengguna internet di sistem e-commerce; 2) untuk menganalisis pengaruh perceived reputation terhadap trust pengguna internet di sistem e-commerce. Populasi dalam penelitian ini m...
Furkejuvvon:
Váldodahkki: | Setyawan, Dhika Okto |
---|---|
Materiálatiipa: | Oahppočájánas |
Giella: | English English |
Almmustuhtton: |
2010
|
Fáttát: | |
Liŋkkat: | https://eprints.ums.ac.id/12825/ |
Fáddágilkorat: |
Lasit fáddágilkoriid
Eai fáddágilkorat, Lasit vuosttaš fáddágilkora!
|
Geahča maid
-
e-Commerce
Dahkki: RAYPORT, Jeffrey F.
Almmustuhtton: (2001) -
Cases in e-Commerce
Dahkki: RAYPORT, Jeffrey F.
Almmustuhtton: (2003) -
Buku pintar internet membangun web e-commerce
Dahkki: PURBO, Onno W.
Almmustuhtton: (2001) -
Small business solutions e-commerce=e-commerce untukperushaan kecil: gunakan strategi hebat dan teknologi..
Dahkki: KIENAN, Brenda
Almmustuhtton: (2001) -
Pemanfaatan Web E-Commerce untuk Meningkatkan Strategi Pemasaran
Dahkki: Mumtahana, Hani Atun, et al.
Almmustuhtton: (2017)