On becoming a customer-centric company: transformasi TELKOM menjadi perusahaan berbasis pelanggan
Furkejuvvon:
Váldodahkki: | KARTAJAYA, Hermawan |
---|---|
Eará dahkkit: | YUSWOHADY, MADYANI, Dewi |
Materiálatiipa: | Girji |
Giella: | English |
Almmustuhtton: |
Jakarta
Gramedia Pustaka Utama
2004
|
Fáttát: | |
Fáddágilkorat: |
Lasit fáddágilkoriid
Eai fáddágilkorat, Lasit vuosttaš fáddágilkora!
|
Geahča maid
-
Bridging to the network company: Transformasi Pos Indo-nesia menuju perusahaan kelas dunia
Dahkki: KARTAJAYA, Hermawan
Almmustuhtton: (1999) -
Buku pegangan teknik telekomunikasi
Dahkki: SUHANA
Almmustuhtton: (1984) -
Customer service and support/layanan dan dukungan ke-pada pelanggan: penerapan strategi yang efektif
Dahkki: ARMISTEAD, Colin G.
Almmustuhtton: (1999) -
Achieving excellence through customer service: unggulbersaing melalui layanan pelanggan
Dahkki: TSCHOHL, John
Almmustuhtton: (2003) -
Relationship marketing: succesful startegies for the -age of the customer
Dahkki: McKENNA, Regis
Almmustuhtton: (1991)