On becoming a customer-centric company: transformasi TELKOM menjadi perusahaan berbasis pelanggan
Sábháilte in:
Príomhchruthaitheoir: | KARTAJAYA, Hermawan |
---|---|
Rannpháirtithe: | YUSWOHADY, MADYANI, Dewi |
Formáid: | LEABHAR |
Teanga: | English |
Foilsithe / Cruthaithe: |
Jakarta
Gramedia Pustaka Utama
2004
|
Ábhair: | |
Clibeanna: |
Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!
|
Míreanna comhchosúla
-
Bridging to the network company: Transformasi Pos Indo-nesia menuju perusahaan kelas dunia
de réir: KARTAJAYA, Hermawan
Foilsithe / Cruthaithe: (1999) -
Buku pegangan teknik telekomunikasi
de réir: SUHANA
Foilsithe / Cruthaithe: (1984) -
Customer service and support/layanan dan dukungan ke-pada pelanggan: penerapan strategi yang efektif
de réir: ARMISTEAD, Colin G.
Foilsithe / Cruthaithe: (1999) -
Achieving excellence through customer service: unggulbersaing melalui layanan pelanggan
de réir: TSCHOHL, John
Foilsithe / Cruthaithe: (2003) -
Relationship marketing: succesful startegies for the -age of the customer
de réir: McKENNA, Regis
Foilsithe / Cruthaithe: (1991)