Manajemen pemasaran: analisis, perencanaan, implementasi, dan kontrol v.1
Sábháilte in:
Príomhchruthaitheoir: | KOTLER, Philip |
---|---|
Rannpháirtithe: | TEGUH, Hendra dkk [pent] |
Formáid: | LEABHAR |
Teanga: | Indonesian |
Foilsithe / Cruthaithe: |
Jakarta
Prenhallindo
1997
|
Eagrán: | Ed. 9 |
Ábhair: | |
Clibeanna: |
Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!
|
Míreanna comhchosúla
Míreanna comhchosúla
-
Prinsip-prinsip pemasaran jilid 1
de réir: KOTLER, Philip
Foilsithe / Cruthaithe: (2002) -
Kegagalan pasar: analisis tenteng eksternalitas dan barang kolektif
de réir: PRABOWO, Dibyo
Foilsithe / Cruthaithe: (1983) -
Manajemen pemasaran 2: analisis, perencanaan, implementasi, dan kontrol
de réir: KOTLER, Philip
Foilsithe / Cruthaithe: (1998) -
Manajemen pemasaran jilid 2: analisis, perencanaan danpengendalian.-- ed.4
de réir: KOTLER, Philip
Foilsithe / Cruthaithe: (1984) -
Manajemen pemasaran buku 2: analisis, perencanaan, implementasi dan pengendalian.-- ed.8
de réir: KOTLER, Philip
Foilsithe / Cruthaithe: (1995)