Manajemen pemasaran: analisis, perencanaan, implementasi, dan kontrol v.1
Gorde:
Egile nagusia: | KOTLER, Philip |
---|---|
Beste egile batzuk: | TEGUH, Hendra dkk [pent] |
Formatua: | Liburua |
Hizkuntza: | Indonesian |
Argitaratua: |
Jakarta
Prenhallindo
1997
|
Edizioa: | Ed. 9 |
Gaiak: | |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
Prinsip-prinsip pemasaran jilid 1
nork: KOTLER, Philip
Argitaratua: (2002) -
Kegagalan pasar: analisis tenteng eksternalitas dan barang kolektif
nork: PRABOWO, Dibyo
Argitaratua: (1983) -
Manajemen pemasaran 2: analisis, perencanaan, implementasi, dan kontrol
nork: KOTLER, Philip
Argitaratua: (1998) -
Manajemen pemasaran jilid 2: analisis, perencanaan danpengendalian.-- ed.4
nork: KOTLER, Philip
Argitaratua: (1984) -
Manajemen pemasaran buku 2: analisis, perencanaan, implementasi dan pengendalian.-- ed.8
nork: KOTLER, Philip
Argitaratua: (1995)