The power of brands: teknik mengelola brand equity danstrategi pengembangan merek+analisis kasus dengan SPSS
Guardat en:
Autor principal: | RANGKUTI, Freddy |
---|---|
Format: | Llibre |
Idioma: | English |
Publicat: |
Jakarta
Gramedia Pustaka Utama
2002
|
Matèries: | |
Etiquetes: |
Afegir etiqueta
Sense etiquetes, Sigues el primer a etiquetar aquest registre!
|
Ítems similars
-
Big brands big trouble: pelajaran berharga dari merek-merek ternama/penerjemah Emil Salim
per: TROUT, Jack
Publicat: (2003) -
The brand mindset/penerjemah Sisnuhadi.-- ed.1
per: KNAPP, Duane E.
Publicat: (2001) -
Brand warfare 10 rules for building the killer brand:lessons for new and old economy players
per: D'ALESSANDRO, David F.
Publicat: (2001) -
Hi-tech hi-touch branding: menciptakan kekuatan merekdalam era teknologi/penerjemah Anastasia.-- ed.1
per: TEMPORAL, Paul
Publicat: (2002) -
Personal Branding
per: Liwafa, Tom
Publicat: (2021)