The power of brands: teknik mengelola brand equity danstrategi pengembangan merek+analisis kasus dengan SPSS
Gorde:
Egile nagusia: | RANGKUTI, Freddy |
---|---|
Formatua: | Liburua |
Hizkuntza: | English |
Argitaratua: |
Jakarta
Gramedia Pustaka Utama
2002
|
Gaiak: | |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
Big brands big trouble: pelajaran berharga dari merek-merek ternama/penerjemah Emil Salim
nork: TROUT, Jack
Argitaratua: (2003) -
The brand mindset/penerjemah Sisnuhadi.-- ed.1
nork: KNAPP, Duane E.
Argitaratua: (2001) -
Brand warfare 10 rules for building the killer brand:lessons for new and old economy players
nork: D'ALESSANDRO, David F.
Argitaratua: (2001) -
Hi-tech hi-touch branding: menciptakan kekuatan merekdalam era teknologi/penerjemah Anastasia.-- ed.1
nork: TEMPORAL, Paul
Argitaratua: (2002) -
Personal Branding
nork: Liwafa, Tom
Argitaratua: (2021)