The power of brands: teknik mengelola brand equity danstrategi pengembangan merek+analisis kasus dengan SPSS
Sábháilte in:
Príomhchruthaitheoir: | RANGKUTI, Freddy |
---|---|
Formáid: | LEABHAR |
Teanga: | English |
Foilsithe / Cruthaithe: |
Jakarta
Gramedia Pustaka Utama
2002
|
Ábhair: | |
Clibeanna: |
Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!
|
Míreanna comhchosúla
Míreanna comhchosúla
-
Big brands big trouble: pelajaran berharga dari merek-merek ternama/penerjemah Emil Salim
de réir: TROUT, Jack
Foilsithe / Cruthaithe: (2003) -
The brand mindset/penerjemah Sisnuhadi.-- ed.1
de réir: KNAPP, Duane E.
Foilsithe / Cruthaithe: (2001) -
Brand warfare 10 rules for building the killer brand:lessons for new and old economy players
de réir: D'ALESSANDRO, David F.
Foilsithe / Cruthaithe: (2001) -
Hi-tech hi-touch branding: menciptakan kekuatan merekdalam era teknologi/penerjemah Anastasia.-- ed.1
de réir: TEMPORAL, Paul
Foilsithe / Cruthaithe: (2002) -
Personal Branding
de réir: Liwafa, Tom
Foilsithe / Cruthaithe: (2021)