Relationship marketing: succesful startegies for the -age of the customer
Gorde:
Egile nagusia: | McKENNA, Regis |
---|---|
Formatua: | Liburua |
Hizkuntza: | English |
Argitaratua: |
New York
Addison-Wesley
1991
|
Gaiak: | |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
Kiat pemasaran menghadapi pasar yang tak menentu
nork: McKENNA, Regis
Argitaratua: (1997) -
Reverse marketing: the new buyer-supplier relationship
nork: LEENDERS, Michiel R
Argitaratua: (1988) -
Business marketing: connecting strategy, relationships,and learning
nork: DWYER, F. Robert
Argitaratua: (1999) -
Delivering costumer service: how to win a competitiveedge through managing customer relationships...
nork: PAYNE, Shelia
Argitaratua: (1999) -
Relationship marketing: inovasi pemasaran yang membuatpelanggan bertekuk lutut
nork: CHAN, Syafruddin
Argitaratua: (2003)