APA (7th ed.) մեջբերում

Augtiah, I., Susila, I., & Wiyadi. (2022). Pengaruh Green Product, Green Advertising, Dan Green Brand Image Terhadap Keputusan Pembelian Dengan Consumer Attitude Sebagai Variabel Mediasi: Buying decision, Green Product Attributes, Green Advertising, Green Brand Image, Consumer Attitude. Universitas Muhammadiyah Surakarta.

Չիկագոյի ոճի (17րդ խմբ.) մեջբերում

Augtiah, Imfrianti, Ihwan Susila, and Wiyadi. Pengaruh Green Product, Green Advertising, Dan Green Brand Image Terhadap Keputusan Pembelian Dengan Consumer Attitude Sebagai Variabel Mediasi: Buying Decision, Green Product Attributes, Green Advertising, Green Brand Image, Consumer Attitude. Universitas Muhammadiyah Surakarta, 2022.

MLA (9րդ խմբ.) Մեջբերում

Augtiah, Imfrianti, et al. Pengaruh Green Product, Green Advertising, Dan Green Brand Image Terhadap Keputusan Pembelian Dengan Consumer Attitude Sebagai Variabel Mediasi: Buying Decision, Green Product Attributes, Green Advertising, Green Brand Image, Consumer Attitude. Universitas Muhammadiyah Surakarta, 2022.

Զգուշացում. այս մեջբերումները միշտ չէ, որ կարող են 100% ճշգրիտ լինել.