Studi Preferensi Konsumen Terhadap Produk Sepatu Gunung
Research on consumer preferences on mountain shoe products is crucial. Mountain shoes are an important tool in mountain climbing activities that are at risk. Errors in the design of a mountain shoe cause inconvenience to consumers. This article discusses the factors that affect consumer satisfaction...
Sparad:
Huvudupphovsmän: | Jatiningrum, Wandhansari Sekar, Mastrisiswadi, Hasan |
---|---|
Materialtyp: | UMS Journal (OJS) |
Språk: | ind |
Publicerad: |
Department of Industrial Engineering Universitas Muhammadiyah Surakarta
2017
|
Ämnen: | |
Länkar: | https://journals.ums.ac.id/index.php/jiti/article/view/5250 |
Taggar: |
Lägg till en tagg
Inga taggar, Lägg till första taggen!
|
Liknande verk
Liknande verk
-
Penerapan Framework COBIT untuk Identifikasi Tingkat Kematangan Tata Kelola Teknologi Informasi: Studi Kasus di Fasilkom Unwidha
av: Suradi, Agustinus, et al.
Publicerad: (2017) -
ANALISIS FAKTOR-FAKTOR YANG MEMPENGARUHI TINGKAT UP AH PEKERJA SEKTOR INFORMAL DI KOTA SURAKARTA
av: Setyawan, Anton Agus, et al.
Publicerad: (2007) -
The Highest Retail Price (HET) of Subsidized Fertilizer at the Farmer’s Level in South Sumatra Rice Farming, Indonesia
av: Wildayana, Elisa, et al.
Publicerad: (2018) -
ANAOSIS PENGARUH KESEMPATAN KERJA, TINGKAT BEBAN/TANGGUNGAN DAN PENDIDIKAN TINGGITERHADAP PENGANGGURAN DI PROPINSI DATI I JAWATENGAH
av: Soebagiyo, Daryono
Publicerad: (2017) -
DECREASED SEX HORMONE-BINDING GLOBULIN (SHBG) SERUM LEVEL IN POLYCYSTIC OVARIAN SYNDROME PATIENTS (PCOS): Penurunan Kadar Sex Hormone-Binding Globulin Serum (SHBG) pada Pasien Polycystic Ovarian Syndrome Patients (PCOS)
av: Zahra, Azalia Talitha, et al.
Publicerad: (2023)