PENGGUNAAN GAWAI DALAM PEMBELAJARAN BAHASA INGGRIS BAGI ANAK BERKEBUTUHAN KHUSUS DI SMK NEGERI 8 SURAKARTA
Children with special needs (ABK) are individuals who have different characteristics from individuals physically, intellectually and emotionally. Children with special needs need special education and services to optimize their potential in learning activities. Gadgets as one of the learning media t...
Guardat en:
Autors principals: | Wardhani, Puspita Indra, Nisa, Shelviana Khoirun, Ratnakannyaka, Illiyyin Wasistha, Damayanti, Laksitha, Sari, Denisa Elvina |
---|---|
Format: | UMS Journal (OJS) |
Idioma: | eng |
Publicat: |
Fakultas Keguruan dan Ilmu Pendidikan
2020
|
Matèries: | |
Accés en línia: | https://journals.ums.ac.id/index.php/blbs/article/view/12844 |
Etiquetes: |
Afegir etiqueta
Sense etiquetes, Sigues el primer a etiquetar aquest registre!
|
Ítems similars
-
LEARNING MOTIVATION AND ENGLISH ACHIEVEMENT OF STUDENTS AT POLITEKNIK NEGERI SEMARANG CENTRAL JAVA
per: Fadillah, Ridha
Publicat: (2014) -
Early Childhood Self Regulated Learning Based on Javanese Local Wisdom Jawa
per: Mutiah, Titik, et al.
Publicat: (2024) -
Pelatihan Aplikasi Parental Control Guna Membangun Kebiasaan Penggunaan Gadget Yang Sehat Pada Anak
per: Supriyanti, Wiwit, et al.
Publicat: (2021) -
New english 900: teacher's book 4
Publicat: (1978) -
Implementasi Pengembangan Materi Ajar Interferensi Leksikon Bahasa Inggris ke dalam Bahasa Indonesia Berbasis Media Komunikasi Elektronik Youtube
per: Widyatama, Indah Isti, et al.
Publicat: (2021)