Citace podle APA (7th ed.)

KUMORO , D. F. C. (2010). PENGARUH PEMAHAMAN NASABAH TENTANG DIVERSIFIKASI PRODUK DAN KUALITAS JASA PELAYANAN KREDIT TERHADAP KEPUASAN KONSUMEN PADA BAITUL MAL WAT TAMWIL (BMT) AN-NAAFI BOYOLALI.

Citace podle Chicago (17th ed.)

KUMORO , DWI FERDIYATMOKO CAHYA. PENGARUH PEMAHAMAN NASABAH TENTANG DIVERSIFIKASI PRODUK DAN KUALITAS JASA PELAYANAN KREDIT TERHADAP KEPUASAN KONSUMEN PADA BAITUL MAL WAT TAMWIL (BMT) AN-NAAFI BOYOLALI. 2010.

Citace podle MLA (9th ed.)

KUMORO , DWI FERDIYATMOKO CAHYA. PENGARUH PEMAHAMAN NASABAH TENTANG DIVERSIFIKASI PRODUK DAN KUALITAS JASA PELAYANAN KREDIT TERHADAP KEPUASAN KONSUMEN PADA BAITUL MAL WAT TAMWIL (BMT) AN-NAAFI BOYOLALI. 2010.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel..