APA-čujuhus (7. p.)

SARI , L. K. (2010). PENGARUH STRATEGI SCAFFOLDING DAN THINK-PAIR-SHARE TERHADAP PRESTASI BELAJAR MATEMATIKA PADA KOMPETENSI DASAR PERSEGI PANJANG DAN PERSEGI DITINJAU DARI AKTIVITAS BELAJAR SISWA (Penelitian Eksperimen di Kelas VII MTs Negeri Susukan Tahun Ajaran 2010 ).

Chicago-čujuhus (17. p.)

SARI , LINDA KARTIKA. PENGARUH STRATEGI SCAFFOLDING DAN THINK-PAIR-SHARE TERHADAP PRESTASI BELAJAR MATEMATIKA PADA KOMPETENSI DASAR PERSEGI PANJANG DAN PERSEGI DITINJAU DARI AKTIVITAS BELAJAR SISWA (Penelitian Eksperimen Di Kelas VII MTs Negeri Susukan Tahun Ajaran 2010 ). 2010.

MLA-čujuhus (9. p.)

SARI , LINDA KARTIKA. PENGARUH STRATEGI SCAFFOLDING DAN THINK-PAIR-SHARE TERHADAP PRESTASI BELAJAR MATEMATIKA PADA KOMPETENSI DASAR PERSEGI PANJANG DAN PERSEGI DITINJAU DARI AKTIVITAS BELAJAR SISWA (Penelitian Eksperimen Di Kelas VII MTs Negeri Susukan Tahun Ajaran 2010 ). 2010.

Muitte dárkkistit čujuhemiid riektatvuođa, ovdal go geavahat daid iežat deavsttas.