Cytowanie według stylu APA (wyd. 7)

Kusuma, P. P. (2010). ANALISIS PENGARUH EKSPEKTASI PELANGGAN DAN APLIKASI BAURAN PEMASARAN TERHADAP LOYALITAS PELANGGAN DENGAN KEPUASAN PELANGGAN SEBAGAI MEDIATOR (Studi Kasus Pada Hypermarket Carrefour di Sukoharjo).

Cytowanie według stylu Chicago (wyd. 17)

Kusuma, Paramita Putri. ANALISIS PENGARUH EKSPEKTASI PELANGGAN DAN APLIKASI BAURAN PEMASARAN TERHADAP LOYALITAS PELANGGAN DENGAN KEPUASAN PELANGGAN SEBAGAI MEDIATOR (Studi Kasus Pada Hypermarket Carrefour Di Sukoharjo). 2010.

Cytowanie według stylu MLA (wyd. 9)

Kusuma, Paramita Putri. ANALISIS PENGARUH EKSPEKTASI PELANGGAN DAN APLIKASI BAURAN PEMASARAN TERHADAP LOYALITAS PELANGGAN DENGAN KEPUASAN PELANGGAN SEBAGAI MEDIATOR (Studi Kasus Pada Hypermarket Carrefour Di Sukoharjo). 2010.

Uwaga: Te cytaty mogą odróżniać się od wytycznej twojego fakultetu..