Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)

ANGGRAENI, V. T. (2011). STUDI PERBANDINGAN ANTARA PENGGUNAAN METODE CONTEKSTUAL TEACHING LEARNING (CTL) DENGAN METODE BELAJAR TUNTAS TERHADAP HASIL BELAJAR IPA SISWA KELAS IV SDN PENGKOK I KEDAWUNG SRAGEN TAHUN AJARAN 2010/ 2011.

Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)

ANGGRAENI, VIANA TETI. STUDI PERBANDINGAN ANTARA PENGGUNAAN METODE CONTEKSTUAL TEACHING LEARNING (CTL) DENGAN METODE BELAJAR TUNTAS TERHADAP HASIL BELAJAR IPA SISWA KELAS IV SDN PENGKOK I KEDAWUNG SRAGEN TAHUN AJARAN 2010/ 2011. 2011.

Παραπομπή σε μορφή MLA (9th εκδ.)

ANGGRAENI, VIANA TETI. STUDI PERBANDINGAN ANTARA PENGGUNAAN METODE CONTEKSTUAL TEACHING LEARNING (CTL) DENGAN METODE BELAJAR TUNTAS TERHADAP HASIL BELAJAR IPA SISWA KELAS IV SDN PENGKOK I KEDAWUNG SRAGEN TAHUN AJARAN 2010/ 2011. 2011.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.