ANALISIS FAKTOR-FAKTOR YANG MEMPENGARUHI MINAT BELI KONSUMEN PADA MINIMARKET DI KECAMATAN BANJARSARI KOTA SURAKART
The purpose of in this research is to analyze factors influencing consumer in choosing Mini Market as place of going shopping consumer market in district of Banjarsari Surakarta the year 2011. Population which will be checked is all public in Kecamatan Banjasari Surakarta which is consumer market i...
Sábháilte in:
Príomhchruthaitheoir: | Budiningtyas, Fitria Sari |
---|---|
Formáid: | Tráchtas |
Teanga: | English English English English English English English English |
Foilsithe / Cruthaithe: |
2011
|
Ábhair: | |
Rochtain ar líne: | https://eprints.ums.ac.id/13255/ |
Clibeanna: |
Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!
|
Míreanna comhchosúla
Míreanna comhchosúla
-
FAKTOR-FAKTOR YANG MEMPENGARUHI MINAT BELI
KONSUMEN PADA MINIMARKET ALFAMART
(Cabang Garudamas Surakarta)
de réir: Alfionita, Meliza
Foilsithe / Cruthaithe: (2011) -
ANALISIS FAKTOR-FAKTOR YANG MEMPENGARUHI
PRODUKSI KACANG TANAH DI INDONESIA
TAHUN 1985 - 2005
de réir: RAHMAWATI, FITRIA
Foilsithe / Cruthaithe: (2006) -
ANALISIS FAKTOR-FAKTOR YANG MEMPENGARUHI KONSUMEN DALAM MELAKUKAN PEMBELIAN DI SUPERMARKET GORO ASSALAAM
de réir: SULTHONI, M.A. AZIS
Foilsithe / Cruthaithe: (2007) -
FAKTOR-FAKTOR YANG MEMPENGARUHI TINGKAT KEPUASAN KONSUMEN TOSERBA LESTARI BARU DI KABUPATEN SRAGEN
de réir: PURWANTO, BAYU DWI
Foilsithe / Cruthaithe: (2007) -
ANALISIS FAKTOR – FAKTOR YANG MEMPENGARUHI KEPUTUSAN KONSUMEN DALAM PEMBELIAN PRODUK SARIAYU DI WILAYAH KECAMATAN WONOSARI KLATEN
de réir: Rahmawati, Septri Anita
Foilsithe / Cruthaithe: (2006)