APA-referens (7:e uppl.)

RACHMAWATI, F. L. (2011). STUDI PERBANDINGAN ANTARA PENGGUNAAN METODE CONTEXTUAL TEACHING AND LEARNING (CTL) DENGAN METODE THE POWER OF TWO TERHADAP HASIL BELAJAR IPA PADA SISWA KELAS IV SDN 6 SRAGEN 2010/2011.

Chicago-referens (17:e uppl.)

RACHMAWATI, FINA LAILY. STUDI PERBANDINGAN ANTARA PENGGUNAAN METODE CONTEXTUAL TEACHING AND LEARNING (CTL) DENGAN METODE THE POWER OF TWO TERHADAP HASIL BELAJAR IPA PADA SISWA KELAS IV SDN 6 SRAGEN 2010/2011. 2011.

MLA-referens (9:e uppl.)

RACHMAWATI, FINA LAILY. STUDI PERBANDINGAN ANTARA PENGGUNAAN METODE CONTEXTUAL TEACHING AND LEARNING (CTL) DENGAN METODE THE POWER OF TWO TERHADAP HASIL BELAJAR IPA PADA SISWA KELAS IV SDN 6 SRAGEN 2010/2011. 2011.

Varning: dessa hänvisningar är inte alltid fullständigt riktiga.