APA-čujuhus (7. p.)

AZIZA , A. L. (2011). PENGARUH STRATEGI PEMBELAJARAN CONCEPT MAPPING DAN EXPLICIT INSTRUCTION TERHADAP PEMAHAMAN KONSEP MATEMATIKA DITINJAU DARI KEMAMPUAN AWAL PADA POKOK BAHASAN HIMPUNAN (Pada Siswa Kelas VII Semester II SMP N 4 Mojosongo Boyolali).

Chicago-čujuhus (17. p.)

AZIZA , AULIA LUTFI. PENGARUH STRATEGI PEMBELAJARAN CONCEPT MAPPING DAN EXPLICIT INSTRUCTION TERHADAP PEMAHAMAN KONSEP MATEMATIKA DITINJAU DARI KEMAMPUAN AWAL PADA POKOK BAHASAN HIMPUNAN (Pada Siswa Kelas VII Semester II SMP N 4 Mojosongo Boyolali). 2011.

MLA-čujuhus (9. p.)

AZIZA , AULIA LUTFI. PENGARUH STRATEGI PEMBELAJARAN CONCEPT MAPPING DAN EXPLICIT INSTRUCTION TERHADAP PEMAHAMAN KONSEP MATEMATIKA DITINJAU DARI KEMAMPUAN AWAL PADA POKOK BAHASAN HIMPUNAN (Pada Siswa Kelas VII Semester II SMP N 4 Mojosongo Boyolali). 2011.

Muitte dárkkistit čujuhemiid riektatvuođa, ovdal go geavahat daid iežat deavsttas.