Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)

AZIZA , A. L. (2011). PENGARUH STRATEGI PEMBELAJARAN CONCEPT MAPPING DAN EXPLICIT INSTRUCTION TERHADAP PEMAHAMAN KONSEP MATEMATIKA DITINJAU DARI KEMAMPUAN AWAL PADA POKOK BAHASAN HIMPUNAN (Pada Siswa Kelas VII Semester II SMP N 4 Mojosongo Boyolali).

Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)

AZIZA , AULIA LUTFI. PENGARUH STRATEGI PEMBELAJARAN CONCEPT MAPPING DAN EXPLICIT INSTRUCTION TERHADAP PEMAHAMAN KONSEP MATEMATIKA DITINJAU DARI KEMAMPUAN AWAL PADA POKOK BAHASAN HIMPUNAN (Pada Siswa Kelas VII Semester II SMP N 4 Mojosongo Boyolali). 2011.

Παραπομπή σε μορφή MLA (9th εκδ.)

AZIZA , AULIA LUTFI. PENGARUH STRATEGI PEMBELAJARAN CONCEPT MAPPING DAN EXPLICIT INSTRUCTION TERHADAP PEMAHAMAN KONSEP MATEMATIKA DITINJAU DARI KEMAMPUAN AWAL PADA POKOK BAHASAN HIMPUNAN (Pada Siswa Kelas VII Semester II SMP N 4 Mojosongo Boyolali). 2011.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.