STUDI DESKRIPTIF KUALITATIF IMPLEMENTASI STRATEGI KOMUNIKASI PEMASARAN RUMAH MAKAN AYAM BAKAR WONG SOLO CABANG YOGYAKARTA

Dalam memasuki era globalisasi pengusaha Rumah Makan harus jeli dalam memasarkan produknya. Keberhasilan Rumah Makan Ayam Bakar Wong Solo Cabang Yogyakarta dalam memasarkan keunggulan dan keunikan produknya tergantung dari cara penyampaian pesan kepada masyarakat. Dengan menggunakan strategi komunik...

Olles dieđut

Furkejuvvon:
Bibliográfalaš dieđut
Váldodahkki: WIBOWO, PUTRI WIJAYANTI
Materiálatiipa: Oahppočájánas
Giella:English
English
English
English
English
English
English
Almmustuhtton: 2011
Fáttát:
Liŋkkat:https://eprints.ums.ac.id/12708/
Fáddágilkorat: Lasit fáddágilkoriid
Eai fáddágilkorat, Lasit vuosttaš fáddágilkora!
Lasit vuosttaš kommeantta. Visot kommeanttat leat almmolaččat.!
Čálihuva vuohččan sisa