NUGROHO, R. (2011). ANALISIS SERVICE PERFORMANCE DAN KEPUASAN ASABAH SEBAGAI MODERATING VARIABEL TERHADAP YALITAS NASABAH PADA BANK SYARIAH Di INDONESIA (Studi Pada Nasabah Sekitar Kota Surakarta).
Chicago-čujuhus (17. p.)NUGROHO, RADITYO. ANALISIS SERVICE PERFORMANCE DAN KEPUASAN ASABAH SEBAGAI MODERATING VARIABEL TERHADAP YALITAS NASABAH PADA BANK SYARIAH Di INDONESIA (Studi Pada Nasabah Sekitar Kota Surakarta). 2011.
MLA-čujuhus (9. p.)NUGROHO, RADITYO. ANALISIS SERVICE PERFORMANCE DAN KEPUASAN ASABAH SEBAGAI MODERATING VARIABEL TERHADAP YALITAS NASABAH PADA BANK SYARIAH Di INDONESIA (Studi Pada Nasabah Sekitar Kota Surakarta). 2011.
Muitte dárkkistit čujuhemiid riektatvuođa, ovdal go geavahat daid iežat deavsttas.