ANALISIS PENGARUH HARGA DAN PROMOSI TERHADAP VOLUME PENJUALAN PADA PT KUSUMA HADI SANTOSA DI KARANGANYAR

Harga adalah faktor utama konsumen untuk membeli produk yang ditawarkan perusahaan. Sedangkan promosi berusaha mengenalkan produk dan mempengaruhi konsumen agar menerima produk tersebut, sehingga jelas harga dan promosi mempengaruhi volume penjualan. Tujuan penulis adalah untuk mengetahui seberapa b...

Olles dieđut

Furkejuvvon:
Bibliográfalaš dieđut
Váldodahkki: HANANTO, RINTO TRI
Materiálatiipa: Oahppočájánas
Giella:English
English
Almmustuhtton: 2010
Fáttát:
Liŋkkat:https://eprints.ums.ac.id/12529/
Fáddágilkorat: Lasit fáddágilkoriid
Eai fáddágilkorat, Lasit vuosttaš fáddágilkora!
Lasit vuosttaš kommeantta. Visot kommeanttat leat almmolaččat.!
Čálihuva vuohččan sisa