Citace podle APA (7th ed.)

SUDIYANTO , S. (2011). ANALISA PENENTUAN PRIORITAS STRATEGI PEMASARAN PRODUK TAHU UNTUK MENINGKATKAN DAYA TARIK KONSUMEN DENGAN MENGGUNAKAN METODE AHP (ANALYTIC HIERARCHY PROCESS) (Studi Kasus: Sentra Industri Tahu Dusun Purwogondo, Kartasura).

Citace podle Chicago (17th ed.)

SUDIYANTO , SUDIYANTO. ANALISA PENENTUAN PRIORITAS STRATEGI PEMASARAN PRODUK TAHU UNTUK MENINGKATKAN DAYA TARIK KONSUMEN DENGAN MENGGUNAKAN METODE AHP (ANALYTIC HIERARCHY PROCESS) (Studi Kasus: Sentra Industri Tahu Dusun Purwogondo, Kartasura). 2011.

Citace podle MLA (9th ed.)

SUDIYANTO , SUDIYANTO. ANALISA PENENTUAN PRIORITAS STRATEGI PEMASARAN PRODUK TAHU UNTUK MENINGKATKAN DAYA TARIK KONSUMEN DENGAN MENGGUNAKAN METODE AHP (ANALYTIC HIERARCHY PROCESS) (Studi Kasus: Sentra Industri Tahu Dusun Purwogondo, Kartasura). 2011.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel..