APA-čujuhus (7. p.)

DARLINA, L. (2011). PENGUKURAN KUALITAS PELAYANAN BERDASARKAN KEPUASAN PELANGGAN DENGAN MENGGUNAKAN METODE SERVQUAL ( Service Quality ) (Studi Kasus: Lembaga Pendidikan ALFABANK Kleco).

Chicago-čujuhus (17. p.)

DARLINA, LENI. PENGUKURAN KUALITAS PELAYANAN BERDASARKAN KEPUASAN PELANGGAN DENGAN MENGGUNAKAN METODE SERVQUAL ( Service Quality ) (Studi Kasus: Lembaga Pendidikan ALFABANK Kleco). 2011.

MLA-čujuhus (9. p.)

DARLINA, LENI. PENGUKURAN KUALITAS PELAYANAN BERDASARKAN KEPUASAN PELANGGAN DENGAN MENGGUNAKAN METODE SERVQUAL ( Service Quality ) (Studi Kasus: Lembaga Pendidikan ALFABANK Kleco). 2011.

Muitte dárkkistit čujuhemiid riektatvuođa, ovdal go geavahat daid iežat deavsttas.