APA (7th ed.) մեջբերում

DARLINA, L. (2011). PENGUKURAN KUALITAS PELAYANAN BERDASARKAN KEPUASAN PELANGGAN DENGAN MENGGUNAKAN METODE SERVQUAL ( Service Quality ) (Studi Kasus: Lembaga Pendidikan ALFABANK Kleco).

Չիկագոյի ոճի (17րդ խմբ.) մեջբերում

DARLINA, LENI. PENGUKURAN KUALITAS PELAYANAN BERDASARKAN KEPUASAN PELANGGAN DENGAN MENGGUNAKAN METODE SERVQUAL ( Service Quality ) (Studi Kasus: Lembaga Pendidikan ALFABANK Kleco). 2011.

MLA (9րդ խմբ.) Մեջբերում

DARLINA, LENI. PENGUKURAN KUALITAS PELAYANAN BERDASARKAN KEPUASAN PELANGGAN DENGAN MENGGUNAKAN METODE SERVQUAL ( Service Quality ) (Studi Kasus: Lembaga Pendidikan ALFABANK Kleco). 2011.

Զգուշացում. այս մեջբերումները միշտ չէ, որ կարող են 100% ճշգրիտ լինել.