Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)

SUSANTI , D. (2011). OPTIMALISASI PENGGUNAAN METODE LSQ (LEARNING START WITH A QUESTION) UNTUK MENINGKATKAN MINAT BELAJAR MATEMATIKA SISWA PADA HIMPUNAN (PTK Pembelajaran Matematika Kelas VII di MTs Muhammadiyah Blimbing).

Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)

SUSANTI , DYAH. OPTIMALISASI PENGGUNAAN METODE LSQ (LEARNING START WITH A QUESTION) UNTUK MENINGKATKAN MINAT BELAJAR MATEMATIKA SISWA PADA HIMPUNAN (PTK Pembelajaran Matematika Kelas VII Di MTs Muhammadiyah Blimbing). 2011.

Παραπομπή σε μορφή MLA (9th εκδ.)

SUSANTI , DYAH. OPTIMALISASI PENGGUNAAN METODE LSQ (LEARNING START WITH A QUESTION) UNTUK MENINGKATKAN MINAT BELAJAR MATEMATIKA SISWA PADA HIMPUNAN (PTK Pembelajaran Matematika Kelas VII Di MTs Muhammadiyah Blimbing). 2011.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.