APA-referens (7:e uppl.)

Cahya , B. H. N. (2007). PENGARUH KUALITAS JASA , KREDIBILITAS, EFISIENSI DAN OPINI AUDIT TERHADAP LOYALITAS KLIEN TERHADAP KANTOR AKUNTAN PUBLIK MENURUT PERSEPSI KLIEN (SURVEY HOTEL BERBINTANG DI YOGYAKARTA).

Chicago-referens (17:e uppl.)

Cahya , Bima Haris Noor. PENGARUH KUALITAS JASA , KREDIBILITAS, EFISIENSI DAN OPINI AUDIT TERHADAP LOYALITAS KLIEN TERHADAP KANTOR AKUNTAN PUBLIK MENURUT PERSEPSI KLIEN (SURVEY HOTEL BERBINTANG DI YOGYAKARTA). 2007.

MLA-referens (9:e uppl.)

Cahya , Bima Haris Noor. PENGARUH KUALITAS JASA , KREDIBILITAS, EFISIENSI DAN OPINI AUDIT TERHADAP LOYALITAS KLIEN TERHADAP KANTOR AKUNTAN PUBLIK MENURUT PERSEPSI KLIEN (SURVEY HOTEL BERBINTANG DI YOGYAKARTA). 2007.

Varning: dessa hänvisningar är inte alltid fullständigt riktiga.