APA (7th ed.) մեջբերում

KURNIASIH, D. (2007). ANALISIS PENGARUH KESESUAIAN CITRA DIRI DAN KESUKAAN MEREK TERHADAP KEPUASAN PARA PENGGUNA SEPEDA MOTOR MEREK HONDA (Study pada mahasiswa Fakultas Ekonomi Universitas Muhammadiyah Surakarta).

Չիկագոյի ոճի (17րդ խմբ.) մեջբերում

KURNIASIH, DIDIK. ANALISIS PENGARUH KESESUAIAN CITRA DIRI DAN KESUKAAN MEREK TERHADAP KEPUASAN PARA PENGGUNA SEPEDA MOTOR MEREK HONDA (Study Pada Mahasiswa Fakultas Ekonomi Universitas Muhammadiyah Surakarta). 2007.

MLA (9րդ խմբ.) Մեջբերում

KURNIASIH, DIDIK. ANALISIS PENGARUH KESESUAIAN CITRA DIRI DAN KESUKAAN MEREK TERHADAP KEPUASAN PARA PENGGUNA SEPEDA MOTOR MEREK HONDA (Study Pada Mahasiswa Fakultas Ekonomi Universitas Muhammadiyah Surakarta). 2007.

Զգուշացում. այս մեջբերումները միշտ չէ, որ կարող են 100% ճշգրիտ լինել.