SARI RATNA SETYANINGSIH, S. R. (2006). ANALISIS PENGARUH PELAYANAN PLASA TELKOM PT. TELKOM KANDATEL SOLO TERHADAP KEPUASAN PELANGGAN DILIHAT DARI DIMENSI-SIMENSI KUALITAS PELAYANAN.
Čikaški stil citiranja (17. izdanje)SARI RATNA SETYANINGSIH, SARI RATNA. ANALISIS PENGARUH PELAYANAN PLASA TELKOM PT. TELKOM KANDATEL SOLO TERHADAP KEPUASAN PELANGGAN DILIHAT DARI DIMENSI-SIMENSI KUALITAS PELAYANAN. 2006.
MLA način citiranja (9. izdanje)SARI RATNA SETYANINGSIH, SARI RATNA. ANALISIS PENGARUH PELAYANAN PLASA TELKOM PT. TELKOM KANDATEL SOLO TERHADAP KEPUASAN PELANGGAN DILIHAT DARI DIMENSI-SIMENSI KUALITAS PELAYANAN. 2006.
Upozorenje: Ovi citati možda nisu uvijek 100% točni.