APA (7th ed.) մեջբերում

MAHENDRO, R. S. (2007). PENGARUH KEYAKINAN AKAN MANFAAT PRODUK, KEYAKINAN AKAN PRODUK DAN SIKAP TERHADAP IKLAN PADA SIKAP KONSUMEN TERHADAP PRODUK SHAMPOO SUN SILK DAN SEPEDA MOTOR HONDA(Studi Pada Mahasiswa Universitas Muhammadiyah Surakarta).

Չիկագոյի ոճի (17րդ խմբ.) մեջբերում

MAHENDRO, RANDY SURYO. PENGARUH KEYAKINAN AKAN MANFAAT PRODUK, KEYAKINAN AKAN PRODUK DAN SIKAP TERHADAP IKLAN PADA SIKAP KONSUMEN TERHADAP PRODUK SHAMPOO SUN SILK DAN SEPEDA MOTOR HONDA(Studi Pada Mahasiswa Universitas Muhammadiyah Surakarta). 2007.

MLA (9րդ խմբ.) Մեջբերում

MAHENDRO, RANDY SURYO. PENGARUH KEYAKINAN AKAN MANFAAT PRODUK, KEYAKINAN AKAN PRODUK DAN SIKAP TERHADAP IKLAN PADA SIKAP KONSUMEN TERHADAP PRODUK SHAMPOO SUN SILK DAN SEPEDA MOTOR HONDA(Studi Pada Mahasiswa Universitas Muhammadiyah Surakarta). 2007.

Զգուշացում. այս մեջբերումները միշտ չէ, որ կարող են 100% ճշգրիտ լինել.