ANALISIS PENGARUH KUALITAS PELAYANAN TERHADAP KEPUASAN DAN LOYALITAS KONSUMEN PADA PUSAT PERBELANJAAN LARIS KARTASURA

Kualitas Pelayanan merupakan dasar untuk dijadikan penilaian atas kepuasan dan loyalitas konsumen. Variabel yang ada pada kualits pelayanan terdiri dari physicalaspect, reliability, personal interaction, problemsolving, dan policy. Pelayanan Terhadap Kepuasan dan Loyalitas konsumen pada Pusat Pe...

Olles dieđut

Furkejuvvon:
Bibliográfalaš dieđut
Váldodahkki: INDRYANTO S, HERMAWAN
Materiálatiipa: Oahppočájánas
Giella:English
English
English
English
English
English
Almmustuhtton: 2007
Fáttát:
Liŋkkat:https://eprints.ums.ac.id/11067/
Fáddágilkorat: Lasit fáddágilkoriid
Eai fáddágilkorat, Lasit vuosttaš fáddágilkora!
Lasit vuosttaš kommeantta. Visot kommeanttat leat almmolaččat.!
Čálihuva vuohččan sisa