APA-čujuhus (7. p.)

RIANDANI , A. S. (2006). PERSEPSI TENTANG PENGARUH KOMPONEN-KOMPONEN MARKETING MIX TERHADAP KEPUTUSAN PEMBELIAN KAIN BATIK DI PASAR GROSIR SETONO KOTA PEKALONGAN.

Chicago-čujuhus (17. p.)

RIANDANI , APTA SUPRAJA. PERSEPSI TENTANG PENGARUH KOMPONEN-KOMPONEN MARKETING MIX TERHADAP KEPUTUSAN PEMBELIAN KAIN BATIK DI PASAR GROSIR SETONO KOTA PEKALONGAN. 2006.

MLA-čujuhus (9. p.)

RIANDANI , APTA SUPRAJA. PERSEPSI TENTANG PENGARUH KOMPONEN-KOMPONEN MARKETING MIX TERHADAP KEPUTUSAN PEMBELIAN KAIN BATIK DI PASAR GROSIR SETONO KOTA PEKALONGAN. 2006.

Muitte dárkkistit čujuhemiid riektatvuođa, ovdal go geavahat daid iežat deavsttas.