ANURAGA, H. (2005). ANALISIS FAKTOR-FAKTOR YANG MEMPENGARUHI KEPUTUSAN PERPINDAHAN MERK SHAMPO (Studi Pada Mahasiswa Universitas Muhammadiyah Surakarta).
Չիկագոյի ոճի (17րդ խմբ.) մեջբերումANURAGA, HAFID. ANALISIS FAKTOR-FAKTOR YANG MEMPENGARUHI KEPUTUSAN PERPINDAHAN MERK SHAMPO (Studi Pada Mahasiswa Universitas Muhammadiyah Surakarta). 2005.
MLA (9րդ խմբ.) ՄեջբերումANURAGA, HAFID. ANALISIS FAKTOR-FAKTOR YANG MEMPENGARUHI KEPUTUSAN PERPINDAHAN MERK SHAMPO (Studi Pada Mahasiswa Universitas Muhammadiyah Surakarta). 2005.
Զգուշացում. այս մեջբերումները միշտ չէ, որ կարող են 100% ճշգրիտ լինել.