Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)

MIRNAWATI, D. (2007). PENINGKATAN KEAKTIFAN DAN KREATIVITAS SISWA DALAM PEMBELAJARAN MATEMATIKA MELALUI PENDEKATAN STAD (STUDENT TEAMS ACHIEVEMENT DIVISIONS) (PTK Pembelajaran Matematika di Kelas VII SMP N 2 Sidoharjo).

Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)

MIRNAWATI, DWI. PENINGKATAN KEAKTIFAN DAN KREATIVITAS SISWA DALAM PEMBELAJARAN MATEMATIKA MELALUI PENDEKATAN STAD (STUDENT TEAMS ACHIEVEMENT DIVISIONS) (PTK Pembelajaran Matematika Di Kelas VII SMP N 2 Sidoharjo). 2007.

Παραπομπή σε μορφή MLA (9th εκδ.)

MIRNAWATI, DWI. PENINGKATAN KEAKTIFAN DAN KREATIVITAS SISWA DALAM PEMBELAJARAN MATEMATIKA MELALUI PENDEKATAN STAD (STUDENT TEAMS ACHIEVEMENT DIVISIONS) (PTK Pembelajaran Matematika Di Kelas VII SMP N 2 Sidoharjo). 2007.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.