International dimensions of marketing
Sparad:
Huvudupphovsman: | TERPSTRA, Vern |
---|---|
Materialtyp: | Bok |
Språk: | English |
Publicerad: |
Boston
Kent Pub. Co.
1982
|
Ämnen: | |
Taggar: |
Lägg till en tagg
Inga taggar, Lägg till första taggen!
|
Liknande verk
Liknande verk
-
Transaksi ekspor impor.-- ed.2
av: HUTABARAT, Roselyne
Publicerad: (1992) -
Peranan ekspor non migas dalam PJP II prospek dan permasalahannya
av: DJAMIN, Zulkarnain
Publicerad: (1993) -
Statistik perdagangan luar negeri Indonesia ekspor=Indonesia foreign trade statistics exports 2002 jilid I
av: INDONESIA, Badan Pusat Statistik
Publicerad: (2002) -
Ekspor - impor: intisari, konsep-konsep penting dan soal-jawab: buku ajar keuangan internasional
av: ROSYADI, Imron
Publicerad: (2004) -
Statistik perdagangan luar negeri Indonesia ekspor=Indonesia foreign trade statistics exports 2002 jilid II
av: INDONESIA, Badan Pusat Statistik
Publicerad: (2002)