On becoming a customer-centric company: transformasi TELKOM menjadi perusahaan berbasis pelanggan
Gorde:
Egile nagusia: | KARTAJAYA, Hermawan |
---|---|
Beste egile batzuk: | YUSWOHADY, MADYANI, Dewi |
Formatua: | Liburua |
Hizkuntza: | English |
Argitaratua: |
Jakarta
Gramedia Pustaka Utama
2004
|
Gaiak: | |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
Bridging to the network company: Transformasi Pos Indo-nesia menuju perusahaan kelas dunia
nork: KARTAJAYA, Hermawan
Argitaratua: (1999) -
Buku pegangan teknik telekomunikasi
nork: SUHANA
Argitaratua: (1984) -
Customer service and support/layanan dan dukungan ke-pada pelanggan: penerapan strategi yang efektif
nork: ARMISTEAD, Colin G.
Argitaratua: (1999) -
Achieving excellence through customer service: unggulbersaing melalui layanan pelanggan
nork: TSCHOHL, John
Argitaratua: (2003) -
Relationship marketing: succesful startegies for the -age of the customer
nork: McKENNA, Regis
Argitaratua: (1991)