Melayani pelanggan kecewa: tetap efektif dalam kondisikesal/penerjemah Fiyanti Osman
Gorde:
Egile nagusia: | MORGAN, Rebecca L |
---|---|
Beste egile batzuk: | OSMAN, Fiyanti [pnj] |
Formatua: | Liburua |
Hizkuntza: | English |
Argitaratua: |
Jakarta
PPM
2001
|
Saila: | Pedoman Praktis No.20
|
Gaiak: | |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
Mengukur kepuasan pelanggan: panduan menciptakan pelayanan bermutu
nork: GERSON, Richard F.
Argitaratua: (2001) -
Pengukuran tingkat kepuasan pelanggan untuk menaikkan pangsa pasar
nork: SUPRANTO, J
Argitaratua: (1997) -
10 prinsip kepuasan pelanggan
nork: IRAWAN, Handi
Argitaratua: (2003) -
Customer relationship management (manajemen hubungan pelanggan) concept and tools
nork: BUTTLE, Francis
Argitaratua: (2007) -
Achieving excellence through customer service: unggulbersaing melalui layanan pelanggan
nork: TSCHOHL, John
Argitaratua: (2003)