Karyawan bermasalah: kiat meningkatkan kinerja mereka/penerjemah P. Hendrardjo.-- ed.2
Gorde:
Egile nagusia: | WYLIE, Peter |
---|---|
Beste egile batzuk: | GROTHE, Mardy |
Formatua: | Liburua |
Hizkuntza: | English |
Argitaratua: |
Jakarta
Erlangga
1997
|
Gaiak: | |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
Organisasi manusia: nilai dan manajemen/penerjemah P. Suratno
nork: LIKERT, Rensis
Argitaratua: (1986) -
Instant leadership: 66 cara instan memiliki kepemimpinan praktis/penerjemah P. Hendrardjo
nork: BIRCH, Paul
Argitaratua: (2006) -
Mengatasi karyawan bermasalah/penerjemah Hesti Widyaningrum
nork: BROUNSTEIN, Marty
Argitaratua: (2003) -
Penilaian kinerja dan pengembangan karyawan.-- ed.1
nork: SOEPRIHANTO, John
Argitaratua: (2001) -
Sikap melayani (stewardship): memilih pelayanan di atas kepentingan pribadi/penerjemah Clara Suwondo
nork: BLOCK, Peter
Argitaratua: (1999)