Karyawan bermasalah: kiat meningkatkan kinerja mereka/penerjemah P. Hendrardjo.-- ed.2
Guardat en:
Autor principal: | WYLIE, Peter |
---|---|
Altres autors: | GROTHE, Mardy |
Format: | Llibre |
Idioma: | English |
Publicat: |
Jakarta
Erlangga
1997
|
Matèries: | |
Etiquetes: |
Afegir etiqueta
Sense etiquetes, Sigues el primer a etiquetar aquest registre!
|
Ítems similars
-
Organisasi manusia: nilai dan manajemen/penerjemah P. Suratno
per: LIKERT, Rensis
Publicat: (1986) -
Instant leadership: 66 cara instan memiliki kepemimpinan praktis/penerjemah P. Hendrardjo
per: BIRCH, Paul
Publicat: (2006) -
Mengatasi karyawan bermasalah/penerjemah Hesti Widyaningrum
per: BROUNSTEIN, Marty
Publicat: (2003) -
Penilaian kinerja dan pengembangan karyawan.-- ed.1
per: SOEPRIHANTO, John
Publicat: (2001) -
Sikap melayani (stewardship): memilih pelayanan di atas kepentingan pribadi/penerjemah Clara Suwondo
per: BLOCK, Peter
Publicat: (1999)